تقديم به عزيزترينم
black heart

براى هميشه ميخواهم كه بايستم.................

درمسیر راه من امروز

کسی پیدا شد

کسی که حرفی زد

کسی که رازی داشت

کسی که نامش را آهسته سرداد

چشمش از هزار قصه خبر داد

کسی که خواست قسمت کند با من درونش را

به نظر کمی شاد می نمود

و شاید غمهایش را زیر چهره اش می سوزاند

نه عبوس بود و نه زیبا

تنها یک لحظه از زندگی بود

لحظه ای همچون یک اتفاق

لحظه ای که می گذشت و اتفاقی که می افتاد

نه خوشحال بودم از این حادثه

نه اندوهگین از سرنوشتی که رقم می خورد

مانده بودم میان راه

که چه می شود آیا

می خواستم رها شوم

رها از همه چیز

رها از همه کس

راه درست را نمی دانستم

و پشیمانی فردا را به یاد می آوردم

چقدر سخت طی می شود این روزها

روزهای تنهایی من

روزهایی که در هیچ جمله و کتاب و خیالی نمی گنجد

تنها من می دانم و بس

و تو هرگز ، هرگز، هرگز

می روی به ره خویش و من گم می شوم

و باز هم روزهای سخت و طولانی گم شدن

می خواهم خلاص شوم از این فکر آشفته

می خواهم دوباره رازی دیگر را تجربه کنم

و باز قصه تکراری همیشگی

هر کس به سوی مقصد خویش

تنها می مانم و زخم خورده و شکست

باید بدانم که راز تمنای عشق چیست

چیست این تکرار که من مدام می خواهمش

من مدام می روم راهی را تا نیمه هایش

به مقصد نمی رسم هرگز

و باز راهی تا نیمه و برگشتی دوباره

نمی دانم مقصدم چیست

و نمی دانم راز این تکرار چیست

راهی که من مدام تکرار می کنم

این مسیر را شاید هزار بار رفته ام

چه می شود مرا

انتهای این قصه چیست

قصه گم شدن من در بی راه های مسیری برای عشق

معنی عشق را هم حتی نمی فهمم

می خواهم این بار بایستم

می خواهم ایستادن را برای اولین بار تجربه کنم

شاید بشکنم

شاید بخشکم

اما برای همیشه می خواهم که بایستم



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت12:51---3 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 اسفند 1398برچسب:, :: 20:35 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 7628
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 7628
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1